11 Eylül 2015 Cuma

İlk Ders Günü =)



Tarih: 12.04.2015         Saat: 11:42   Pazar


      Dört koca ay olmuş yazmayalı. Nie bu kadar uzun sürdü derseniz sebebi THY nin eğitim yerlerini açıklamasını beklememdi. Yaklaşık 1 ay önce eğitim yerlerimiz açıklandı. Istanbul oldu şansıma =) Hemen apar topar işten istifa ettim, köprü trafiğinden kurtuldum, bir ton belge mevzusuyla uğraştım noterler vs. Ve en sonunda artık mutlu sona ulaştım. Bugün günlerden Pazar ve yarın ilk eğitim günüm. Yani yarın akademideki ilk günüm kıyafetlerim hazır ütülü apoletlerim takılı kemerimden ayakkabıma kadar alışverişimi yaptım. Çok farklı bir his. Yaklaşık 2 senedir bu işi kovalıyordum ve sonunda yarın evden tıpış tıpış ilk dersime gidiyor olacağım. Çok sevinçliyim ancak çok çok heyecanlı değilim çünkü asıl heyecan 2 ay kadar sonra uçuşlarımız başlıyınca, işte o zaman heyecandan uyuyamam heralde =)).
Etrafımdaki insanların yavaş yavaş imrenen gözlerle baktığını görebiliyorum artık. Asıl ilk olarak iş yerinde açıkladığımda görmüştüm bu tepkileri orada daha bariz belirgindi tabi =) Etrafımdaki insanların da yakınen bir pilot tanıdığı da yok o yüzden onların da bir fikri yok ve merak içindeler ne olucak nası olucak. Bir 20 kere anlatmışımdır süreci farklı farklı insanlara ancak anlatmaktan bıkacağımı da sanmıyorum.=) Yardımcı pilotu uçağı uçurmayıp kaptanı izleyen ve orada sadece  3-5 bir şeyle uğraşan biri sanıyor çoğu kişi. Ancak flying ve non-flying pilot ayrımını anlattığımda şaşırabiliyorlar. Yardımcı pilot da uçar arkadaşlar tuzluk değiliz biz J
Evet dediğim gibi yarın akademide ki ilk günüm, Ayjet Uçuş Okulunda eğitim alacağız, dersler 9 da başlıyormuş 15:30 gibi de bitiyormuş, uçuşlar hazerfende olucakmış vs vs. Geçtiğimiz hafta gittik kıyafetlermizi falan aldık. Rozetleri, apoletleri falan alınca duygulandım haliyle J. Ertesi gün de THY de ilk eğitimimizi aldık, Güvenlik Bilinci Eğitimi. Sonra da THY personel kartlarımızı aldık. Yani artık iyice girdik bu işin içine resmen sektör değiştirdim, hayatımı değiştirdim, ömür boyu giyeceğim uniformamla ilk defa dün tanıştım ve yarın Filonun en genç pilot adayı olarak jilet gibi orada olacağım.

Herkese sevgiler.. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder