11 Eylül 2015 Cuma

Mülakat Sonucu

Tarih: 24.12.2014         Saat: 22:19

Geliyorum bebeklerim geliyorum, Istanbul semalarını göklerden seyretmeye geliyorum...



Balkonumda viskimi yudumlayıp semalarda uçuşan uçaklara bakarken sarf ettim bu cümleleri. Evet oldu.. Başardım, mülakatı geçtim. Bugün aldım haberi sabah 09:11 de baktım mail kutuma, kolay olmadı elim ayağım titredi ve o meşhur olumlu yazısını gördüm. Hala inanamıyorum maili açıp açıp defalarca okudum =)) Hayaller gerçek olmaya çok ama çok yakın artık.. Bugün evde bayram havası oluştu, Kıbrıstan 3 ay önce aldığım ve kendime başarılı olursam içeceğim diye söz verdiğim viskimi açtım. Annem babam ben hep beraber kadeh tokuşturduk selfie bile çektik.. :D Bugün mutluyum, bugün huzurluyum artık hayal ettiğim geleceğe doğru koşuyorum.. Şuan tuhaf bir duygu var üzerimde sanki hala bir şeyler eksik sanki hala kesin değil.. du bakalım diyorum kendime hep sanki bir DLR 3 daha var önümde :D Ama yok işte .. Sağlık raporunu alıcam imzamı atıcam hayırlısıyla. Nisan ayında başladım bu maceraya ve aylardan Aralık biraz yıpranmış biraz yorgun ama gururla çıkıyorum bu yürüdüğüm zorlu yoldan. Aferim sana Barış hayatına hatırı sayılır bir başarı daha ekledin tüm geleceğini tek bir noktada değiştirdin. Yolun açık gözün pek olsun..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder