10 Mayıs 2015 Pazar

DLR3 Yok mu ?


Tarih: 01.12.2014          Saat: 21:28


Eveeet gelelim fasulyenin faydalarına :D Neşeli bir giriş oldu tabi tahmin ettiğiniz üzere DLR-2 yi geçmişim. Ama tahmin etmeyeceğiniz üzere bu haber yeni değil sadece yazmaya vaktim olmadı =)) Neden mi ? Çünkü THY kurul mülakatı heyecanı sarmıştı dört bir yanımı. O mülakata da bugün girdim tam Aralık ayının başında. Temiz güzel bir başlangıç olacağını umuyorum..Gelelim hikayeye..Nerde kalmıştık. Geçtik DLR ı havalara uçtuk ama hala evdeki viskilerimizi açmadık =)) Çünkü gidilecek daha çok yol vardı. DLR 2 sandığımdan çok daha rahat geçti şakır şakır ingilizce konuştum baştan bi tıkandım ama arap atı gibi sonradan açıldım. :D Çıktıktan sonra ise hissizleşmiştim nasıl geçti sorusuna verecek bir cevabım yoktu. Kaptanın sordugu Airbus A330 uçak maketini bilememiştim. Acaba kalırmıydım ?  Bi ton tilki vardı kafada. Host arkadaşım ile beraber döndük DLR-2 sınavından beni arabasıyla metroya kadar bırakmıştı sağ olsun. Onla da DLR 1 sınavında tanışmıştık şans eseri DLR 2 ye de aynı gün arka arkaya girdik.Metroya geldim vedalaştık Görüşmek üzere dedik =)) Bir daha görüşmemiz demek süreçte ilerlemek demekti buna inanmıştık, o hissiyatımız vardı.8 gün falan geçti. İş yerinde mutfakta takılıyorum Türk Kahvesi makinasının yanındayım iş arkadasım  ile kahvenin olmasını bekliyoruz. Derken whatsuptan bir mesaj geldi. Host panpam geçmiş DLR 2 yi haber veriyordu. Aman Tanrım didim, hemen girdim mail kutuma, ve THY AO bla bla başlıklı maili gördüm koca satırda gördüğüm tek kelime mülakat idi. Arkadasşım noldu  dedi, saçma sapan sevincimi görünce, =)) sınavı geçmişim bak dedim. Sevincimi sadece onla paylaşabildim çünkü başka bilen kimse yoktu.Hiç bişi olmamış gibi arkadaslarla oturup kahvemi yudumlamaya basladım ama içim kıpır kıpırdı. Askerde büfede kahve yaptığımız aynı kahve makinasının yanında almıştım haberi eve alcam bitane ondan hatırası oldu =)Neyse bi hafta sonraya mülakat tarihi verdiler. Mülakat akşamı güzelce hazırladım takım elbisemi ayakkabılarımı. Hayatımın mülakatına gidiyordum. BraveHeart Soundtrack lerinı da indirdim güzelce dinledim hazırlanırken falan gazım müthişti yani. Adeta son savaşa gidiyordum artık son aşama son cephe kazanılması gereken son bir zafer kalmıştı önümde. Sabah anamın hayır duasını alarak tam techizat çıktım yola. Mp3 e akşamdan attığım şu soundtracları bi açıyım bakim dedim metroya doğru yürürken. Açmaz olaydım Allahım o nasıl bir gazdır :DBen de gözler doldu tabi hafiften gidiyordum lan hayatımın mülakatına gidiyordum ve biri bana sonunda neden pilot olmak istiyorsun die sorcaktı bir işe alım mülakatında. Şimdiye kadar niden turkcell niden network niden yazılım bla bla bla. Hassie lan. Neden pilotluk de bana.. İşte o mülakata tırnaklarımla kazıyarak gelmiştim. Tramvayın basamaklarına geldiğimde bir anda  parçanın en gaz en can alıcı kısmı gelmişti ve o anı hayatım boyunca unutmam. Çünkü henüz gelen bir metro vardı ve ben koşmaya başladım, o koşuş o muzik adeta hücuma geçmiştim 4 nala koşuodum son cepheye, bir zafer kazanmaya.. Bu kadar gaz yeter, gelelim realist kısıma :D Host panpam beni yenibosna duragından aldı arabasıyla, öyle anlaşmıştık bir gece önceden =) Eee dedim bak gene görüştük işte, biz beraber gidicez akademiye =))Vardık THY Yenibosna binasına hafif bir heyecanla. Form verdiler doldurduk, ondan sonra ne mi oldu ?Bekle Allah bekle geç başladılar yetiştiremediler yan yattılar çamura battılar öğle arası bilmemne saat oldu 14:00. Ben beklerken baya gerildim çünkü işten izin almamıştım bir yandan da iş arkadaşlarımla konuşup durumu idare etmelerini sağlıyordum. Host panpam gene benden önce girdi onun hemen arkasından da ben. 2 buçuk gibi ayrıldık binadan. Gene aynı hissizlik gene bi ambele olma gene bi nası geçti sorusunu cevaplayamama...Belirtiler güzel DLR 2 de ki gibi di mi =))Saat 3 olmuştu artık işe yetişemezdim. Yöneticime bir yalan uydurdum, host panpama beni metrobuse bırak dedim. Ancak arabadan inmeden önce son bir şey söylemeyi de ihmal etmedim. Görüşmek üzere..